۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

مطالب ارسالی خوانندگان

بادرود و سلام سبز به فاميل ارمغان ملي!
زهره «صديقي» هستم يكي از خوانندگان ارمغان ملی، درود و سلام سبز تقديم مدير مسوول ارمغان ملي(محمد داود سياووش) و هر يك از برادرانم (يما سياووش)، (بابك سياووش)، (كاووس سياووش) و دو خواهر كوچكم (اناهيتا سياووش)، (ناهيد كوچك) و ساير دست اندركاران ارمغان ملی.
من از نشر مجدد ارمغان ملی بعد از مدت طولاني خوشحالم و نشر مجدد ارمغان عزيز را به تمامي علاقمندان و خوانندگانش تبريك گفته و موفقيت هاي مزيد از بارگاه خداوند مهربان در راستاي خدمتگذاري برایشان خواهانم و از اين به بعد ميخواهم با ارمغان ملی همكاري داشته باشم.
***
خواهر عزیز!
با تشکر از کلمات پر لطفی که به آدرس ارمغان نوشته اید، صفحه ارمغان اطفال اصلاً از شما اطفال عزیز بوده و هر وقت میتوانید نوشته های تان را که به اطفال اختصاص یافته باشد بما بفرستید، قابل یاد آوری میدانیم که شما باید زبان و ادبیات کودکان را در نوشته هایتان مدنظر داشته، شعر و یا هر مطلب دیگری که می فرستید به سطح برداشت اطفال و به زبان آنان ارسال کنید.
تشکر
الياس جان متعلم صنف هفتم ليسه ملكه ثريا!
اشعار ارسالي تان را گرفتيم. با ويرايش در شماره هاي آينده به نشر خواهد رسيد. خواهش ما از شما اينست كه بيشتر اشعار بزرگان شعر دري را مطالعه كنيد تا با خصوصيات اوزان عروض و قالب هاي غزل، قصيده، مثنوي وغيره آشنا شده و از مكتب هاي خراساني، عراقي و هندي معلومات حاصل كنيد. بهترست شما قبل از پرداختن به اوزان ثقیل در پرداختن به نظم و مطابق زبان اطفال طبع آزمایی کنید. براي تان موفقيت هاي بيشتر آرزو ميكنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر