۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

نبرد ستاره ها به تساوی انجامید

نگارنده: احمد کاووس سیاووش

به گزارش سایت گل در هفته سی و دوم رقابت های لا لیگا یا لیگ اسپانیا دیدار بین تیم های ریال و بارسلونا پیگیری شد। این بازی ها که به ال کلاسیکو معروف اند در این روز ها چهار بار برگزار خواهد شد که یکی از آن سپری شد।




در این بازی که در خانه ریال یعنی در سانتیاگو برنابیو برگزار گردیده بود ریال به دنبال انتقام باخت پنج بر صفر شان در نو کمپ بودند اما موفق به این کار نشدند। این بازی که اکثراً به دست بارسلونا بود، قرار آمار ها قریب هفتاد و پنج درصد مالکیت توپ نزد کاتالان ها بود।




از واقعات مهم این ال کلاسیکو میتوان پنالتی دقیقه پنجاه و سه که باعث اخراج راول البیول بازیکن ریالی که بخاطر انجام دادن فول به روی دیوید ویا در موقعیت صد در صد گلزنی شد، نام برد که لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا این پنالتی را به گول تبدیل کرد و رکورد گل نزدنش به تیم های مورینیو را شکستاند।




واقعه دوم در دقیقه هشتاد و دوم که درست هشت دقیقه تا انتهای دیدار مانده بود رخ داد، در این دقیقه روی خطای دنی آلویس بروی مارسلو داور پنالتی اعلام نمود که این پنالتی را هم کریس رونالدو ستاره ریال به گل تبدیل کرد।




نکته جالب توجه اینکه این ال کلاسیکو با هشت کارت زرد و یک کارت سرخ همراه بود।




قابل یاد آوریست که بارسلونا با وجود آنکه سیستم «تیکی تاکا» خود را به نمایش کشید اما این بارسلونایی نبود که همه از آن انتظار داشتند।

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر