۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

مسی در جمع 100 شخصیت تاثیرگذار سال به انتخاب تایمز

سایت گل- لیونل مسی، تنها فوتبالیستی است که نامش را در جمع 100 شخصیت تاثیرگذار سال می بیند. این درحالی است که در این لیست نام ورزشکاران دیگری از جمله کیم کلایسترس، تنیسور سرشناس زن و یا شخصیتهای سیاسی، اقتصادی و هنری، مثل باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا ، وائل قونیم، لیدر انقلاب مصر و جاستین بیبر، خواننده سرشناست دیده می شود.

تیری آنری هم تیمی سابق مسی در بارسلونا هم در تشریح این ستاره گفت:« مسی،پسر ریزه میزه ای است و به نظر می رسد که هیچ وقت به تو آسیبی نمی رساند ولی اگر توپ را به او بدهی، برایت مشکل ایجاد می کند। مسی یک رقابت کننده مادرزاد است. و هیچ وقت نمی خواهد ببازد، حتی در تمرینات. او مرا یاد مارادونا می اندازد. شیوه عبور دادن توپ از بازیکنان حریف ، دریبلها و حرکتهای پابه توپش که همیشه به گل منتهی می شود.»


در لیست 100 چهره تاثیرگذار سال از سوی مجله تایمز، نام افراد سرشناسی از جمله جولیان آسانژ، کیم کلایسترز، احمد شجاع پاشا، میچله اوباما، نیکلا سارکوزی، پرینس ویلیام و کیت میدلتون، هیلاری کلینتون، مقتدی صدر، سیف الاسلام قذافی، حسن نصرالله، اپرا وینفری، دیوید کامرون، استینگ، باراک اوباما، لیونل مسی و آرونا روی دیده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر