۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

آموزگارا! روزت مبارک!


اکتبر 6, 2015
شماره ( 247) چهارشنبه ( 15) میزان ( 1394) / ( 7) اکتوبر ( 2015)
آموزگاررررر
معلم روز و نام تو مبارك
معلم صبح شام تومبارك
ز درس ات چشم ما پر نور گردد
زمانه خوش به كام تومبارك
***
خريدم تحفه ها بهر معلم
شدم دل شاد در شهر معلم
الفبا را به ما او ياد داده
نگهـدارد خدا فخر معلم
***
معلم مادر دلسوز باشد
به زحمت بهر ما هر روز باشد
معاشش كم تلاشش بي نهايت
معلم انجمن افروز باشد
***
معلم هاي ما بس مهربان اند
به ما چومادران خوش بيان اند
بیاموزند تعليم و صداقت
مربي هاي ما شيرين زبان اند
***
به مكتب مي روم نزد معلم
سبق ها خوانم از درس معلم
صداقت، تربيت، تعليم و دانش
بياموزد به من يك يك معلم
***
صفا و راستي كار معلم
خداوند هر كجا يار معلم
چومدح او شعار روز گار است
خدايا تو نگهدار معلم
***
چو مكتب مي روم آدم شوم من
شهير و تاجور، همدم شوم من
چو علم و فن بياموزم زمكتب
وزير و رهبر عالم شوم من
از د.س.ن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر