۱۳۹۳ بهمن ۱۴, سه‌شنبه

گربه من ناز نازیه

 

فوریه 4, 2015
شماره ( 212) چهارشنبه ( 15) دلو ( 1393) / ( 4) فبروری ( 2015)
cat
گربه من ناز نازیه
همش به فکر بازیه
(یک) توپ داره قلش میده
می گیره و باز (لولش) میده
گربه لیلی باهوشه
اما زیاد بازیگوشه
(یک) توپ داره رنگ ووارنگ
میزنه به شیشه دنگ و دنگ
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
شبها همیشه وقت خواب
میره می خوابه (به) رختخواب
گربه پوری (شیطانه)
هی میره بیرون از (خانه)
شبها کنار حوض میره
میشینه و ماهی میگیره
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
منظم و مرتبه
مثل خودم مودبه
گربه مصطفی بلاست
بهانه گیر و بد اداست
راه میره و غر می زنه
میخوره و نق می کنه
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
ساکت و (آرام) می شینه
فیلمهای کارتون می بینه
گربه مهدی تنبله
تنبل دست اوله
مشغول خواب و خور خوره
از جا (تکان) نمی خوره
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
آسه میاد، آسه می ره
جوجه ها (را) نمی گیره
گربه مهری ناقلاست
دشمن مرغ و جوجه هاست
مرغه میگه قدقدقدا
(بایست) عقب جلو نیا
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
به چیزی دست نمی زنه
نمیندازه نمیشکنه
گربه اکبر فضوله
به بازیگوشی مشغوله
هر چیزی که هر جا باشه
یا میریزه یا می پاشه
گربه من ناز نازیه
همش به فکر بازیه
اینهمه همبازی داره
دوستهای نازنازی داره
گربه هادی پرخوره
چاق و درشت و قلدره
(پنجالاش را) وا می کنه
با همه دعوا می کنه
گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
اینهمه گربه قشنگ
ریز و درشت و رنگارنگ
گربه من قشنگ تره
از (همه شان) زرنگ تره
نه (شیطانه)، نه قلدره
نه تنبله، نه پرخوره
از (همه شان) خوبتره
(میان) گربه ها سَره
منوچهر احترامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر