۱۳۹۲ دی ۲۱, شنبه

گوشه هایی از تقدیر و ستایش از فعالیت های کاووس سیاووش در نشریه ارمغان ملی

شماره 158/ یکشنبه 22 جدی 1392/ 12 جنوری 2014
daa9d8a7d988d988d8b3
احمد كاووس حروف نگار و دیزاینر ارمغان ملی
از شماره 13/ 28 جوزای 1386/ 18 جون 2007
احمد كاووس متعلم صنف هفتم ليسه خصوصی شمس لندن اکادمی در تايپ مطالب ارمغان ملي سهم ميگيرد. بايد گفت كه اين كار در فعاليت هاى در سي احمد كاووس هيچگونه مزاحمت ايجاد نكرده، نكته قابل ياد آوري آنست از روزي كه احمد كاووس كوچك در تايپ مطالب ارمغان ملي همكاري مينمايد اغلاط نشريه كاهش يافته كه موفقيت هاى مزيد شان را از خداوند خواهانيم.
***
DSCN1519
از شناسنامه وبلاگ ارمغان اطفال
دلو 1387 هـ.ش
http://www.armaghan-atfal.blogspot.com/
اسم من احمد كاووس سياووش است من متعلم صنف نهم ليسه خصوصي شمس لندن اكادمي هستم، من ديزاين و كمپوز نشريه ارمغان ملي را مينمايم البته وبلاگ من ضميمه ارمغان ملي است كه به علاقمندي خود خواستم آنرا در مورد اطفال اختصاص دهم و من بيشتر ميخواهم در اين وبگاه خود مطالبي چون: آگاهي از خطر ماين، سپورت، موسيقي، شعر، عكس ها، كارتون ها و غيره را به ارتباط وضعيت اطفال افغانستان و حقوق ايشان به نشر برسانم.
***
???????????????????????????????
چهارمین سالروز آغاز نشرات ارمغان ملی به دوستان مبارک
از شماره29و30 /28 جوزا 1387
احمد کاووس سیاووش حروف نگار وصفحه آراء ارمغان ملی:
ما از بعضی ها نظریاتی را در یافتیم که گویاتیترها بزرگ تر هستند هر چند من فکر میکنم این بهتر است اما بخاطر رعایت نظریات خوانندگان میکوشم در آینده تیتر ها را طوری کوچک بسازم که چهره ارمغان ملی را خراب نکند.
در گذشته بعضاً کیفیت عکس ها خوب نمی بود، تلاش می ورزم عکس ها را با کیفیت خوبتر در ترس از چاپ بکشم.
در بعضی شماره ها سایز صفحات اندکی تفاوت میداشت در آینده متوجه این مسأله خواهم بود. میکوشم نظریات خوانندگان را در مورد طرح و دیزاین ارمغان ملی همواره پیدا نموده آنرا مد نظر گیرم. با آنکه بسیار تلاش می کنم اما بعضی اوقات غلطی میماند، متوجه این نقص هم در آینده خواهم بود.
***
kawoos-siawash111]
احمد کاووس سیاووش همکار پیشتاز و ممتاز ارمغان ملی
از شماره 47/ 28 جوزای 1388/ 18 جون 2009
هنگامیکه تصمیم هیئت تحریر بر آن شد که احمد کاووس سیاووش حروف نگاری و صفحه آرایی ارمغان ملی را به عهده بگیرد، یکی از اعضای فعال هیئت تحریر آن وقت ارمغان ملی اظهار داشت که کاووس جان حتماً این وظیفه را به عهده بگیرد، اگر یک یا دو شماره اشتباه هم شد در شماره های بعدی شاید مهارت لازم را حاصل کند و به این ترتیب مشکلات ارمغان ملی از لحاظ دیزاین و کمپوز برای همیش حل خواهد شد.
در آن روز ها مشکلات به حدی بود که شماره های اول اکثراً پر از اغلاط از چاپ می بر آمد و چه بسی اوقات که تا نا وقت های شب در مطابع سرگردان رفت و آمد میبودیم.
شماره (16) را وقتی کاووس دیزاین نمود با تشویش آنرا به مطبعه بردیم اما بر خلاف مطبعه آنرا با رضایت قبول کرد و از آنروز تا شماره (47) ارمغان ملی را این جوان کمپوز و دیزاین مینماید.
احمد کاووس سیاووش کتابچه یادداشتی دارد که بعد از چاپ هر شماره اشتباهات را در آن یادداشت نموده از تکرار آن در شماره های بعدی جلوگیری میکند. برعلاوه کمپوز و دیزاین ارمغان ملی، یک وبلاگ به نام ارمغان اطفال ایجاد نموده و یک صفحه در نشریه ارمغان ملی به این عنوان دارد و اخیراً مسوولیت وبلاگ و وب سایت ارمغان ملی را نیز به عهده گرفته است. در صنف هشتم شمس لندن اکادمی درس میخواند در حالیکه بعضی مضامین شان به انگلیسی میباشد اول نمره صنف خود نیز است.
با توجه به همین تلاش و پشت کار هیئت تحریر به این نتیجه رسید که در پنجمین سالگرد ارمغان ملی احمد کاووس سیاووش را به صفت همکار ممتاز و پیشتاز خویش معرفی نماید. از خداوند بزرگ مؤفقیت های مزید برایش آرزومینمائیم.Ÿ
هیئت تحریر
***
kawoos-siawash
هزارمین مطلب ارمغان ملی در وبلاگ افتاد
5 جنوری 2011
http://armaghanmille.wordpress.com/
با نشر این مطلب هزارمین مطلب ارمغان ملی در وبلاگ افتاد. نشریه ارمغان ملی که 3 سال قبل در فضای وبلاگ فعالیت را آغاز نمود اینک یک هزار مطلب در فضای مجازی دارد. هر چند مطالب ارمغان ملی از شماره 12 به بعد و از ماه جون سال 2008 به فضای مجازی وبلاگ وارد شده و هنوز 11 شماره آن در وبلاگ وجود ندارد. نشر مطالب وبلاگ ارمغان ملی در شرایطی صورت میگیرد که انترنت ضعیف روزی چندین بار قطع و وصل میشود و با این حال انتشار مطالب ارمغان ملی در وبلاگ برای گردانندگان و دست اندرکاران یک موفقیت به شمار میرود.
لازم به یادآوریست که سهم و نقش کاووس سیاووش کوچک و بابک سیاووش که با حوصله مندی و پشت کار حیات ارمغان را در فضای مجازی استمرار بخشیده اند قابل یاد آوریست. ارمغان ملی اکنون مطالبی در کته گوری های فرهنگی، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با فساد اداری، محیط زیست، نونهالان، موسیقی، ورزش، کارتون، آزادی بیان، اقتصادی، اجتماعی، اخبار، ادبی، جوانان، بهداشت، مسایل بین المللی، عکس ها، حقوق بشر، روانشناسی، زنان، سینما و تیاتر، سیاسی، شعر، طنز، علمی و عرفانی دارد که کته گوری سیاسی آن با داشتن 255 مطلب، آزادی بیان باداشتن 71 مطلب، ادبی باداشتن69 مطلب، عرفانی باداشتن73 مطلب، محیط زیست باداشتن81مطلب، موسیقی باداشتن56 مطلب و سینما باداشتن 57 مطلب ، بیشترین مسایل را در فضا احتوا میکنند و شمار خوانندگان آن در فضا اکنون روزانه تا 200 نفر بالا رفته و بلند ترین رقم آن روز 20 دسمبر 2010 میباشد که شمار خوانندگان به 693 نفر میرسید.
باید علاوه نمود که ارمغان ملی اکنون علاوه بر وبلاگ نشریه، وبلاگ هایی به نام ارمغان اطفال، ارمغان جوانان، صفحه فیس بوک ارمغان ملی و سایت ارمغان ملی نیز دارد، هیئت تحریر ارمغان ملی یکبار دیگر از تلاش خسته گی نا پذیر کاووس سیاووش و بابک سیاووش بخاطر حیات بخشیدن ارمغان ملی در فضا واز فراهم آوران فضای مجازی انترنت ابراز تشکر نموده موفقیت های مزید شان را از خداوند در راه گسترش آ زادی بیان خواهان است.
***
???????????????????????????????
جوانی که ارمغان ملی به آن افتخار می کند!
از شماره 80 و 81/ 28 جوزای 1390/ 18 جون 2011
ظرفیت سازی و تربیه نیروی کار اساس پیشرفت هر ارگان میباشد. ارمغان ملی که با گام های شمرده و آهسته از یک نشریه که در طی یک سال 3 شماره به نشر رسید تا کنون که شماره 80 و 81 آن به دست خواننده عزیز قرار دارد افتخار مینماید که اکنون کاووس سیاووش جوانی را در پروسه پر از فراز و نشیب کار در دامان خویش پرورش داده که علاوه بر کمپوز و دیزاین ارمغان ملی 1066 مطلب را در وبلاگ ارمغان ملی، 119 مطلب را در وبلاگ ارمغان اطفال، 42 مطلب را در وبلاگ ارمغان جوانان و 152 مطلب را در وبلاگ شکوه ها انداخته است.
کاووس سیاووش اکنون به مرحله یی رسیده که میتواند مستقلانه به وبلاگ خود مطالب تهیه کند و حتی در حالاتی به اصلاح نوشته های قلمی دیگران در اثنای تایپ مطالب بپردازد. هر گاه شرایط اقتصادی ارمغان ملی اجازه دهد، در کاووس سیاووش این توانایی دیده میشود که نشریه ارمغان اطفال را جدا از ارمغان ملی مستقلانه و به همکاری جوانان هم سن و سالش به نشر برساند.
نشریه ارمغان ملی در هفتمین سالروز خویش کاووس سیاووش را به صفت چهره پر کار و فعال نشریه اعلان مینماید. کاووس سیاووش که از توزیع تا پیستنگ و کمپوز و دیزاین و ته و بالا نمودن بندل ها و بسته های ارمغان ملی هیچگاه احساس خستگی نکرده، امیدواریم روزی به صفت چهره برجسته ملی و سراسری رسانه های افغانستان تبارز کند.Ÿ
هیئت تحریر

۱ نظر: