۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

رونالدو در سال 2010 بازنشسته می‌شود

سایت گل – رونالدو، مهاجم کورینتیانس فاش کرده که دوران بازی‌اش به پایان می‌رسد.این بازیکن 33 ساله در این دوران بارها مصدومیت‌هایی جدی دید و گفته جراحی‌های متعددی که روی او انجام شد اثرات خود را دارد نشان می‌دهد: «اوضاع بسیار عالی است اما هدف من این است که در سال 2010 از فوتبال خداحافظی کنم. اما نمی‌خواهم احساسات طرفداران برزیل را که از زمان بازگشت من در حد زیادی بوده از دست بدهم. در نتیجه بسیار سردرگم هستم... این تصمیمی دشوار است اما بدن من دیگر جواب نمی‌دهد. سال‌ها زجر کشیدم و مصدوم شدم و تمرین کردم و به فیزیوتراپی پرداختم و حالا پس از این ماجراهای شگفت‌انگیز کمی به استراحت نیاز دارم.»رونالدو در 35 دیداری که برای کورینتیانس در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته 22 گل زده است. او از دسامبر 2008 به این تیم پیوست. بسیاری از هواداران توماری خطاب به دونگا امضا کرده‌اند و از او خواسته‌اند رونالدو را به تیم ملی دعوت کند و رونالدو هم رویای آخرین هورا را در سر دارد: «دوست دارم با برزیل قهرمان جام جهانی شوم.» او با بارسلونا، اینتر و رئال مادرید افتخارات بسیاری کسب کرده و در سال‌های 1994 و 2002 هم با برزیل قهرمان دنیا شده است.رونالدو سه بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دنیا برگزیده شده و دو بار هم توپ طلا را برده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر