۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

ترانه "للو للوی" یک مادر برای فرزندش

به انتخاب: احمد کاووس سیاووش
شب شد ای شیرین- پسر نیست آواز دگر
غیر شرشر های جوی- در میان باغ و کوی
ناله های آبشار- شل شل بید و چنار
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو

آللو ای گل پسر- بی خبر از خیر و شر
مادرت پهلوی تو- مانده سر بر روی تو
میزند موی تو دست- تا روی در خواب مست
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو
ای که حالا چوچه ئی- ناشگفته غنچه ئی
گر شدی ای گل جوان- میکنی یاد آن زمان
راحت آغوش من- للوی پر جوش من
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو
ای عزیز آرام جان- میشوی آخر کلان
بار دنیا دوش توست- غصه هم آغوش توست
قدر کن آغوش من- خواب شو در دوش من
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو
ای به جسمم همچو جان- قدر این موقع بدان
میکنی وقتی تو یاد- با هزار افسوس و داد
بوسه های گرم من- دست های نرم من
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو
خواب شو ای هم نفس- وقت عیش اینست و بس
گر دمی در عالم است- از خوشی این یکدم است
وقت خواب ناز توست- تخت شاهی گاز توست
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو
خواب شیرین شو پسر- میرسد وقتی بسر
بچه مکتب شوی- غرق خواندن شب شوی
خوابت آید از شتاب- افتد از دستت کتاب
آللو- للو- للو
آللو- بچه- للو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر