۱۳۸۷ بهمن ۱۳, یکشنبه

دوشيزه شهرزاد: من در آینده میخواهم مدیر مسوول یک روزنامه باشم

به خاطر تشویق استعداد های نو جوانان ارمغان ملی سلسله معرفی کارهای ابتدایی ژورنالیستیک, ادبی, هنری و سپورتی آنان را آغاز مینماید. که در نخستین بخش مصاحبه با دوشیزه شهرزاد را میخوانید که احمد کاووس سیاووش انجام داده است.
س: لطفاً خود را معرفی نمایید؟
ج: اسم من شهر زاد متعلم مکتب ابوالقاسم فردوسی.
س: در باره محتوای مجله ای که ترتیب کرده اید لطفاً صحبت نمایید؟
ج: من این مجله را طوری جور کرده ام که خواننده آن احساس خسته گی نکند بعضی مطالب دلچسپ گنجانیده شده است مثلاً فکاهیات و دیگر مطالب.
س: کی ها در ترتیب این مجله با شما همکار بودند؟
ج: پروین (نوری) در حصه نویسندگی بامن همکاری نموده و مسعوده (نوری) در حصه دیزاین و ترتیب مجله بامن همکاری کرده است.
س: چطور به فکر ترتیب مجله شدید؟
ج: وقتیکه در مکتب معلم صاحب به ما گفت که یک مجله بسازید من مجله ساختم معلم من بسیار از مجله ام تعریف کرد و من از همان وقت به فکر ساختن مجله جدید و قشنگ تر بودم.
س: در آینده چی پلان دارید آیا این سلسله را تعقیب مینمایید؟
ج: بلی من در آینده میخواهم مدیر مسوول یک روزنامه باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر